Promowanie przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych, prezentowanie dostępnych produktów bądź usług, to już codzienność. Teraz uwagę odbiorców przyciągniesz za sprawą ciekawych kadrów, zmieniających się obrazów – w skrócie – youtube ads.
W artykule, który przygotowaliśmy dla Ciebie zawarliśmy wszystkie argumenty, które przemawiają za audiowizualną prezentacją oferty youtube ads. Przedstawiliśmy również wady wyboru takiego rozwiązania. Dla laików z zakresu tworzenia kampanii na platformie YT, wskazaliśmy krok po kroku, jak stworzyć ją od podstaw.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat youtube ads, kliknij w link: https://adsright.pl/youtube-ads/ i przekonaj się, jakie jeszcze wartości niesie ze sobą reklama w jednym z popularniejszych mediów społecznościowych.
YouTube Ads: Co zyskam?
Dla każdego odbiorcy, przekaz audiowizualny jest bardzo wartościowy i przynosi wiele korzyści. W naszym opracowaniu wskazaliśmy kilka profitów, które dostarcza nam youtube ads. Do tego zaszczytnego zbioru zaliczymy:
- Bezpośrednia interakcja z gronem odbiorców. Nieco bardziej nieformalny kontakt sprzyja łatwości w odbiorze przez publiczność oferowanych produktów czy usług.
- Dotarcie do targetu firmy. Podejmując odpowiednie działania w strategii reklamowej na YT, skierujesz przekaz do potencjalnego grona odbiorców.
- Sprzyjająca analiza efektywności reklamy. Za pomocą założonego konta w Google Ads i YouTube zweryfikujesz liczbę wyświetleń oraz określisz budżet przeznaczony na działania promocyjne.
- Emocjonalne wrażenia wśród oglądających. Połączenie ruchomych obrazów i dźwięku sprawi, że zainteresowanie Twoją ofertą wzrośnie.
YouTube Ads – pamiętaj o budżecie
Mimo, że jest ich znacząco mniej to jednak warto o nich wspomnieć. Chociaż pieniądze to
nie wszystko, to inwestycja w reklamę na YT wymaga pewnych nakładów finansów. Spokojnie, nie aż takich, jak w przypadku reklamy telewizyjnych. Jeżeli jednak oszczędnie podchodzisz do promocji marki w Internecie, realizacja youtube ads może okazać się niemożliwa. Poziom inwazyjności jest wyższy niż to ma miejsce w przypadku reklamy kontekstowej – to kolejna, niekorzyść wynikająca z reklamowania firmy na YT.
Etapy kampanii reklamowej
Jeżeli jesteś już po określeniu celu i budżetu dla Twojej kampanii oraz przeanalizowałeś profil swojej grupy docelowej, dostępne formaty oraz stworzyłeś materiał reklamowy – pozostały Ci stricte praktyczne zadania.
Po pierwsze: Prześlij nagrania reklamowe na prowadzone przez Ciebie konto YouTube.
Po drugie: Utwórz nową kampanię Google Ads.
Po trzecie: Podejmij się konfiguracji reklamy w YT.
Po czwarte: Stwórz grupy reklam i dokonaj wyboru targetu.
Po piąte: Ustal, gdzie Twoje nagranie ma być wyświetlane w kanale YT.
Po szóste: Wybierz materiał audiowizualny, który pragniesz zareklamować oraz zakończ konfigurację reklamy w YT.
Jak stać się jeszcze lepszym?
Efektywność możesz zwiększyć, za sprawą optymalizacji przekazu reklamowego na platformie YT. Bądź na bieżąco ze statystykami, rezultatami pomiarów oraz doprecyzuj grupę odbiorców, do której chcesz docierać ze swoimi treściami. Choć prawdopodobnie słyszałeś to milion razy, SMART w określeniu Twoich celów będzie najlepszym kompanem. YouTube Ads to przyszłość w promocji przedsiębiorstw, postaw na jakość i innowację!